smärta..

Har skadat de två viktigaste fingrarna på högerhanden. pekfingret och tummen..sådär jätte kul. Pekfingret är typ helt trasigt då det åkte in i vinschen på fyrhjulingen när vi skulle vinscha av en höbal från ett släp. Dvs jag klämde det ganska rejält på tummen blev det en blåsa och den är lite blå. Inget är brutet med huden är trasig och det gör ont,,men tjurig som jag är skulle jag ju rida idag ändå,,på en hand såklart. Rosa är ju van att ridas på en hand så det gick ju bra. Hamrex har jag ju börjat att rida på en hand lite smått och idag gick det riktgt bra. Än sålänge rider vi bara på volt och flyttar ut och in och byter varv. han lyssnade jätte bra och visade en snygg jogg!
 
/juliah
 

Kommentarer
Postat av: Tuuli Elmgren

Sv; Han har ganska nyligen fyllt 6 år, men enligt mig och alla jag känner räknas han som en unghäst, eftersom att han bara blivit riden i 2 år och inte är färdigvuxen i kroppen och inte slutmätt (: Jag själv anser att hästen är vuxen vid 8 års ålder men det beror på!

Svar: Okey :)
Western och Akademisk ridkonst

2013-11-08 @ 20:50:02
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback