Lös hund i hästhagen

Igår när jag stod i sadelkammaren med Sanna, fick Sanna plötsligt syn på en hund i min hästhage. Jag sprang ut och tog fast den. Det var en i byns beagle som var lös. Nu var ju denna hund väldigt snäll och lydig liten hund och verkade inte så intresserad av hästarna ville nog bara se vad det var för stora konstiga djur. MEN det är inte första gången jag har hundar i min hästhage. Och konstigt nog har aldrig någon av våra egna jakthundar varit och drivit runt hästarna. 
Hade ju en kalabalik i våras när en älghund var lös och drev runt mina hästar. Den bet dessutom mot Rosa. 
 
Har ni någon gång haft lösa hundar i din hästhage isf vad tycker ni om det?
Har har ni i detta fall den söta lilla rymlingen :)
/Juliah
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback