Nytt träns

Införskaffade ju mig ett nytt träns till Hamrex som jag invigde idag, är jätte nöjd! Det är väl så att "lite fattigare lite gladare ;)"
 

Invigde det idag på dagens ridlektion. Dock han vi inte rida så länge eftersom jag skulle åka in med mamma och hjälpa min farmor. Men vi hann rida ett tag iallafall. Hamrex var ganska busig idag om man säger så Och tjorvade lite. Men det är väl ändå ok då vi var på en helt främmande ridbana. Vi tränade iallafall diagonal sluta och framdelsvändning. Diagonal sluta funkade mycket bättre efter landsvägen än på ridbanan. han var till mestadels utåtställd på ridbanan. Vi vet vad vi har att träna på!
 
/Juliah

Kommentarer
Postat av: Katarina

Jag hoppas att du inte tar illa upp nu, men sitter inte hackamoret väldigt långt ner? Ser ut att vara över brosket på hästen och inte nosryggsbenet..

Svar: Jo du har rätt den låg lite långt ner. Märkte det och höjde upp den :)
Western och Akademisk ridkonst

2013-11-04 @ 18:18:18
URL: http://saganomensaga.blogg.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback