Hoppat

Idag hoppade vi igen. Kändes mycket bättre att hoppa med hoppsadel och inte med den akademiska. Idag hade jag också hackamore och inte stång. Tycker inte om att hoppa med stångbett vill ha så milt som möjligt utan att det blir dragkamp och där platsar hackamoret in perfekt :) Hon är jätte lätt att rida på det och tappar jag balansen i landningen (som jag gjorde ett x antal gånger idag) så kan jag inte råkas slita henne i munnen :) Är jätte nöjd över henne idag. Hon höll lugn samlad galopp innan hindret och stannade direkt jag bad henne. Bra hoppdag idag :)
(Mobilbilder får duga idag, hade inte kameran till hands)
/Juliah

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback