Resultat från dagens tävling

Trail at hand- I början gick det jätte bra men när vi kom till ryggningen gav han mig fingret. Han vägrade rygga så jag klappade han i bringan och då kom jag på "fan jag får ju inte röra hästen.." så blev diskad. Men annars gick trail at hand bra!
 
Western Riding- Först red jag, han verkade aningen slö så sa till Sannah att försöka väcka upp han. Han gick jätte fint! hade kunna ha aningen mer energi men kan inte klaga. Det var nog bara bra att han var lite slö när det var första gången sannah tävlade! Vi slutade på delad 4a placering av ca 15 ekipage. Dock hade vi hårt motstånd!
 
Western horsemanship- Då gick han riktigt riktigt bra! Han hade dock kunna reagera bättre på stoppen. Men gissar på att det var jag som var för otydlig. Vi blev placerad som 3a! vilket gjorde mig mycket glad då jag hade räknat med typ en 5e eller 4a placering!
 
Summering över dagen.
Hamrex var kanske aningen för lugn och släpade fötterna lite bakom sig. Men det var nog bara nyttigt för Sannah som tävlade för första gången. Jag ska förbereda min häst lite bättre. I helhet en kanon dag! :)
Hamrex tyckte det var oerhört mysigt att bli klappad av småflickor. Han älskar verkligen uppmärksamhet.(sorry för en suddig bild men ville verkligen visa!)
 
/Juliah

Kommentarer
Postat av: sara

Hej! Jag har Frågestund på min blogg just nu!
De skulle vara jätte snällt om du skulle vilja slänga in en fråga!
Om du skriver ditt bloggnamn får du även en läkning!

Och om de blir tillräckligt många frågor så blir de videosvar!

Så checka in och ställ en fråga:

http://trollponny.blogg.se/2013/september/fragestund.html#comment

Du är guldvärd om du gör det!

Kram (ursäkta om du inte gillar sånna här kommentarer)

2013-09-08 @ 10:30:23
URL: http://trollponny.blogg.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback